GRASP: Dizajnimi i Objekteve me Përgjegjësi

GRASP: Dizajnimi i Objekteve me Përgjegjësi i përmban kapitujt 17 dhe 25 nga libri “Applying UML and Patterns” i Craig Larman. Ky është hyrje në paternat dhe principet e analizës dhe dizajnit të orientuar kah objektet (OOAD). Temat:

  • Dizajni i objekteve: input-at (hyrjet), aktivitetet dhe output-at (daljet)
  • Paternat dhe principet
  • Pesë principet e para:
    • Krijuesi (Creator)
    • Eksperti i Informatave (Information Expert)
    • Çiftimi i Ulët (Low Coupling)
    • Kontrolluesi (Controller)
    • Kohezioni i Lartë (High Cohesion)
  • Katër tjerat:
    • Polimorfizmi (Shumëformësia, Polymorphism)
    • Fabrikimi i Pastër (Pure Fabrication)
    • Indireksioni (Indirection)
    • Variacionet e Mbrojtura (Protected Variations)
  • Artifakte dhe shembuj
Advertisements

One thought on “GRASP: Dizajnimi i Objekteve me Përgjegjësi

Add yours

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: