Postuar te Artikuj & Tutoriale, Studime rastesh, Tekste, Zhvillim i softuerit

GRASP: Dizajnimi i Objekteve me Përgjegjësi

GRASP: Dizajnimi i Objekteve me Përgjegjësi i përmban kapitujt 17 dhe 25 nga libri “Applying UML and Patterns” i Craig Larman. Ky është hyrje në paternat dhe principet e analizës dhe dizajnit të orientuar kah objektet (OOAD). Temat:

  • Dizajni i objekteve: input-at (hyrjet), aktivitetet dhe output-at (daljet)
  • Paternat dhe principet
  • Pesë principet e para:
    • Krijuesi (Creator)
    • Eksperti i Informatave (Information Expert)
    • Çiftimi i Ulët (Low Coupling)
    • Kontrolluesi (Controller)
    • Kohezioni i Lartë (High Cohesion)
  • Katër tjerat:
    • Polimorfizmi (Shumëformësia, Polymorphism)
    • Fabrikimi i Pastër (Pure Fabrication)
    • Indireksioni (Indirection)
    • Variacionet e Mbrojtura (Protected Variations)
  • Artifakte dhe shembuj
Reklama

Një mendim mbi “GRASP: Dizajnimi i Objekteve me Përgjegjësi

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Google

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni /  Ndryshoje )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni /  Ndryshoje )

Po lidhet me %s